11 Ocak 2014 Cumartesi

Yeni blog yeni heyecanlar...










Herkese merhabaa ^^ Blogspot açmanın vakti gelip geçmişti bile..İlk postumun özel ve bir o kadar güzel olmasına özen gösterdim.Blogspotlarda kalteli görüntüye dikkat edicem elbette gelelim ne giydim; Modern çizgilere sahip deri eteği daha önceden net üzerinde görmüştüm ve aşık olmuştum sonrasında boluda bir mağazada rastlayınca durar mıyım..Elbette şort etek olmasına bayıldım..Ve üzerine karabük'ten aldığım şifon Marilyn Monroe baskılı gömleğimi deri ceketimle kombinledim. Botlarımı Face üzerinden Nil satıyordan aldım.Ve yılan tutkusundan vazgeçemdiğim küpemi taktım ^^

2 yorum:

  1. Böyle güzel bir blogda yorum olmaması çok ilğinç neyse yeni bir blog olduğundandır,ilk yorum ile yerimi alıyım o zaman tumblr'da seni takip eden biri olarak.Güzel bir kombin,6. fotografa bayıldım,,güzel ve Bolu için cesur bilmiyorum gerçi Bolu nasıl bi yer gitmedim hiç yokuş,soğuk olarak kalmış aklımda,bloğun şanslı olsun Şeyma kardeş.
    Gacoo

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim soğuk elbette 4 senede çok çektim (:

    YanıtlaSil